Thursday, January 29, 2009

Mitt Afrika i bilder, dag 1-3

Nå er jeg vel hjemme i Levanger etter en lang ferd som startet kl 1800 27. jan og endte kl 2250 28. jan. Det var den tiden det tok å komme seg fra Jinja til Levanger, en laaang tur med mye sitting. Her kommer bildene som har mangler fra de tidligere postene:


På Entebbe flyplass utenfor Kampala, Nina som var min "buddy" på turen sammen med sekkene med klær etc som vi alle hadde samlet inn


Dormen jeg sov på sammen med 16 samfunnsøkonomer, fra venstre; Ninas føtter, Elise og Nora



Tidlig morgen 19. jan, i minibuss på vei til Hotel Afrikanas konferansesenter i Kampala, Ida til venstre, Helene til høyre


Besøk hos Verdensbanken (IBRD)

Middag på en takrestaurant i Kampala sentrum.
Fra venstre, meg, Guri Lise, Elise, Tina og Nina


Ivrige studenter i konferansesalen på Hotel Africana

UBOS (Uganda Bureau of Statistics)
Vi fikk anledning til å snoke litt rundt i UBOSs bibliotek, og fant noen interessante aviser
Elise og jeg

No comments: