Wednesday, September 2, 2015

studiedagen min



Det er ikke så mye spennende å fortelle om denne runden min i Jerusalem gitt. Dagene til nå har vært veldig like:Lese, trene, lese, skole, lese, slappe av...  Men det er jo derfor jeg er her :-D 

Sånn sett er det veldig greit at jeg har gjort og sett alle de kule tingene her i byen allerede, så jeg slipper å stresse med det. Jeg kan bare glede meg til lørdag når jeg skal innta Gamlebyen og gjenoppdage favorittstedene mine. Frem til da nyter jeg de små tingene, luktene spesielt. Lukten av solvarm frukt, nykvernet arabisk kaffe og syltede grønnsaker, sterk parfyme og røyk, merkelig kombinasjon, men det vekker gode minner :-)

 
I mangel på annet å ta bilde av, her er et esel jeg så på vei hjem etter dagens undervisning. Blir litt dårlig kvalitet når man tar bilder i skjul, men jeg ville jo ikke at fyren på eselet skulle tro at jeg tok bilde av ham;-)


No comments: