Thursday, August 19, 2010

nabolaget

I dag har jeg gjort meg litt mer kjent i nabolaget, prøvd å finne matbutikker etc, men viktigst av alt, jeg har sett igjen gamle kjenninger (steder altså, ikke folk)!JDECo


Damascus Gate

All gåingen har selvfølgelig gjort at jeg har fått en hel masse gnagsår, jeg som kommer fra trøndersommer er jo ikke vant til å gå med sandaler og flipflops! ;-) Dermed blir det nok en del joggesko de neste par dagene til tross for at det er varmt som bare det (ca 40 grader i ettermiddag).
Utsikt fra balkongen

I kveld var vi på et marked i Vest-Jerusalem og handlet inn brødformer, mel gjær og diverse frø, så i morgen skal vi prøve oss på brødbakst når mine danske samboere kommer hjem fra jobb.
Spent på hvordan det går, med gasskomfyr og det hele! ;-)



No comments: