Tuesday, August 19, 2008

Oppsummering av sommeren 2008

I sommer har det blitt lite blogging, mye pga at pc'en min var full av virus. Nå som det er fikset tenkte jeg det var på tide med en liten oppsummering før Cairobloggingen starter for alvor.
I tillegg til å jobbe har jeg vært på den del fjellturer


Her er Karen og jeg på en liten tur i Frolfjellene med Evja



Jeg og Rannveig har vært på en del kajakkturer, her med den første (og eneste) fisken jeg fikk


Fisken var så liten at den ble kattemat for Rannveigs kattepus Cassandra som la innpå med god appetitt


Her er vi på en annen kajakktur, vi overnattet ved Skogn-Grønningen. For anledningen ikledd rallarhatter som ifølge familien Sæthre hører med på tur


Jeg var også på tredagers ridetur sammen med Karen. Her er utsikten min forover fra hesteryggen...


...og her er utsikten bakover mot Karen


Alt i alt en veldig fin sommer, mange flotte turer og opplevelser!!!

No comments: