Wednesday, April 20, 2011

Påske på Levanger

Det er alltid godt å komme hjem til Levanger, og denne gangen er intet unntak. Nå har jeg brukt dagene til å skrive på masteroppgaven min, spise påskegodt, trene og se masse på tv.


Storfornøyd med å være hjemme


Utsikt fra Staupshaugen, Levanger sentrum badet i kveldssol

En annen ting som har vært gøy med å komme hjem nå er å se hva den gamle esken med påskepynt har å by på. Det er mye pinlig pynt, av typen "det er tanken som teller"-kyllinger, men også mange veldig fine og sjarmerende. Her er det beste utvalget av den hjemmelagde sorten:

Jeg syns denne ligner mer på lillebroren til Gullars enn en påskekylling, men fin er den nå! :-)



1 comment:

vår lille verden said...

God gammeldags hærlig sjarmerende påskepynt!Disse har jo virkelig personlighet og ga meg et smil om munnen:)Jeg og min fam flytter til Steinkjer i juni og da får jeg ta meg en tur til Levanger også:)Kos deg masse hjemme i påsken.Mvh Kathrin