Thursday, November 20, 2008

Now I've found may way out of Egypt

Snart i hvertfall! Jeg sitter nå på flyplassen og venter på at gaten skal åpne, litt trøtt siden jeg egentlig skulle ha sovet nesten tre timer allerede! Men hittil har alt gått strålende i hvertfall, ingen venting, ingen ulykker, køer ol. Taxien jeg bestilte var tom for tidlig ute, så det har tydeligvis skjedd ting i Egypt på to år! ;-)

I natt/i morrest skjedde det noe fantastisk!! Jeg sov rett gjennom bønneropet, UTEN ørepropper! Det er helt sykt, for under bønneropene føles det stort sett som Tobias i tårnet sitter og roper deg rett i ørene! Jaja, en gang måtte jo være den første!

De siste ukene i egypt har vært ganske slitsomme, og slett ikke som jeg så det for meg eller husket det fra forrige opphold! Slitsomme mannfolk på gata har ødelagt mye av gleden ved å være her, og nå blir det godt å slippe det helt!

Her følger en liten bildeoppsummering av oppholdet, enjoy! :-)

No comments: